Saturday 30 April 2011

Permata Hati

Salam sejahtere......

pnulisan ke-2 aku ni bekisarkn sndri pe yg aku alami.....dan pe yg aku rasekn.....PERMATA HATI???adkh aku sndri dpt mmbezekn sme ade ia adlh Kace mahupun Permate???adkh ia dtkdirkn utk aku???berhak kh aku mmilikinye???dan adkh Die CINTA terakhirku......aku juge manusie biase spt kalian yg mmpunyai hati dan perasaaan.....dan juge xdpt lari utk mmbuat ksilapan.....

PERMATE????Ia aku yakin bhwe Si Die adlh permate!!!....kerane......dlm diri DIE.....ade ssuatu yg istimewe yg aku xdpt lihat pd wanita lain...hmmmm....".terdpt bnyak bintang dilangit kelihatan tetapi hanye satu bintang shaje yg menyerlah diatas sne dan bintang itu adlh si DIE."....aku sndri pown xpsti mngape si DIE begitu istimewa dlh hdp aku.....ia hadir dan dtg ke dlm dnie ku......lalu mngubah sgalenye....kehadirannye mngajarku erti CINTA sbnar...

adkh si DIE dtkdirkn utk aku?????:-)soalan ini tidak mmpu utk ku mnjwb....kerana.......semua ketentuan di tngn Ilahi....aku hnye mmpu berdoa dan berserah agar Puteri didepanku ini adlh jodoh yg dtetapkn utk diri aku.:-)....

berhakkh utk aku mmilikinye???:-)si DIE ckp cantek...ckp ayu....ckp indah pabile snyumannye trukir...si DIE ckp baik hatinye.....ckp budi bhsnye....ckp nkalnye...ckp mnjenye...ckp jhtnye....ckp aslinye sbg WANITA... :-)sdngkn aku?????hnye lelaki biase.....

adkh die CINTA terakhirku???:-) die adlh CINTA PERTAME dan TERAKHIRKU!!!!aku PASTI!!!!:-)aku xprnh rase sbgni rase....rase yg xmmpu utk ku gmbrkn....ceritekn.....:-)cume yg aku tahu aku CINTA pdnye....

sekirenye DIE bukanlh utkku......:-)aku besyukur....aku bsyukur kerne die pernh sggh ddlm hdp aku dan mngajarku erti kebahgiaan dlm perCINTAan....ckplh skadar utk aku merase CINTA yg sbnr....pd pdngn aku CINTA SEJATI cukuplh dirase....
setiap org punya rase CINTA....tetapi tidak semue org dpt merasai CINTA....setiap org pernah berCINTA...ttpi bukan semua org mmpu mengecapi bhagia :-)......aku tidak mmpu utk memberi jaminan kemewahan utk dirinye...cme ape yg aku leh jnjikn adlh aku akn mnyintai dirinya setiap detik yg aku lalui....aku akn mnyayangi dirinya setiap wktu yg berdetik....

AKU BENAR2 CINTA......BENAR2 RINDU PD NYA :-)....thnx awk sbb hadir dlm hdp sy....
:-)dan sy sudahi penulisan kali ini dengan kata2"memberikan seluruh cintamu kepade sseorg bukanlh jaminan si dia akan mmbalas CINTAmu....tggulh smpai CINTA berkmbang di hatinye....ttapi jike tidak,berbhgielh kerana CINTA pernah tumbuh dihatimu"assalammualaikum

                                                           mata hati jiwa ku...........

4 comments:

  1. :-( yup.....trsentuh jiwe i.....hmmmm i hope u will get hppy ending.....u really love this gurl....brtuahnyekn cik iqmall.....

    ReplyDelete
  2. hahahha awk ni wt lwak gak ea cik fatin....xdelh ni luahan hati je.....:-) tq....

    ReplyDelete